Programes I Models d'Educació Biligüe I Plurilingüe

Al col·legi que anava jo, que abastava des de la guarderia fins a l'ESO, ens han donat la possibilitat de poder tindre una vida estudiantil bilingüe, ja que moltes vegades, des de la guarderia fins a infantil ens parlaven a vegades en valencià i altres vegades en castellà, en primària teníem l'assignatura obligatòria de valencià i algunes assignatures en valencià, com per exemple, naturals, matemàtiques, etc. Després, en l'ESO era el mateix sistema algunes assignatures en castellà, i altres en valencià.

També, en primària donàvem anglés igual que en l'ESO, però en l'ESO et podies agafar optatives que podien ser altres idiomes, en cultura clàssica, per exemple, podies aprendre un nivell mínim de llatí i grec, que com és el meu cas, vaig aprendre una mica d'aquestes dues llengües, ja que vaig triar aquesta assignatura.

Comentarios

Entradas populares de este blog

La meva vida llingüística

Primera práctica