La meva vida llingüística

 La meva vida escolar va començar quan, als 2 anys, els meus pares van decidir escolarizarme en un col·legi concertat que abarbaba les edats entre 0 a 16 anys, és a dir, tenia des de la llar d'infants, a l'ESO.

En aquest col·legi, es parlava com a llengua principal el castellà, però també apreníem valencià i anglès. Aquestes dues últimes es feia més èmfasi en cursos més avançats.

És a dir, el meu contacte amb les tres llengües que a dia d'avui segueix mantenint va ser des de petita.

En cursos més avançats com, per exemple, primària, algunes assignatures eren donades en valencià, el que ens feia aprendre coneixements tant com de l'assignatura com de l'valencià. Més tard, a l'ESO, teníem assignatures en les quals podíem aprendre més idiomes o tenir una introducció a aquest. En el meu cas, en l'optativa de Cultura Clàssica vaig poder aprenen una mica grec i llatí, però a el dia d'avui no em recordo de res o de gairebé res, ja que aquesta signatura només durava un any de curs.

A el dia d'avui, segueix mantenint aquestes tres llengües i m'agradaria molt aprendre nous idiomes, com, per exemple, italià, portuguès o japonés o poder reprendre les llengües de llatí o grec.






Comentarios

Entradas populares de este blog

Primera práctica